De buitenschoolse opvang voor de leerlingen van de Maerten van den Veldeschool wordt verzorgd door Stichting Kinderopvang Zoeterwoude.

SKZ is dé kinderopvang organisatie in Stompwijk en Zoeterwoude. We bieden al 30 jaar verschillende vormen van kinderopvang aan.

In Stompwijk bieden we peuteropvang het Peuterpunt aan (2-4 jaar) en buitenschoolse opvang Puntsgewijs (4-13 jaar).

Beide locaties bevinden zich in het Kulturhus, de gezamenlijke locatie met basisschool Maerten van den Velden, Jeugdgezondheidszorg Zuid-Holland West en Bibliotheek aan de Vliet.

Voor dagopvang kunt u terecht bij Kinderopvang Binnenstebuiten. Deze locatie is centraal gelegen in Zoeterwoude Dorp op korte rijafstand vanuit Stompwijk.

BSO Puntsgewijs (voorheen genaamd: de Huifkar)

BSO Puntsgewijs is geopend op maandag, dinsdag en donderdag.

Op deze dagen bieden de volgende vormen van buitenschoolse opvang aan:

Voorschoolse opvang van 07.30 tot 08.45 uur

Naschoolse opvang van 14.45 tot 18.30 uur

Vakantieopvang van 07.30 tot 18.30 uur

Het is mogelijk de naschoolse opvang te combineren met de vakantie opvang in een aantrekkelijk BSO compleet pakket waarbij naast de schoolvakanties ook roostervrije dagen van de school en studiedagen inclusief zijn.

Tijdens officiële feestdagen en op woensdagen en vrijdagen is de BSO gesloten.

De BSO is bereikbaar op telefoonnummer: 06-44 82 32 58

Dit is ook het telefoonnummer voor de peuteropvang en tussen schoolse opvang.

Inschrijven en contact

Voor alle informatie over onze opvang en het inschrijvingen kunt u terecht op onze website: www.kinderopvangzoeterwoude.nl

U kunt ons ook bellen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Onze plaatsingsmedewerkers Kelly de Jong en Fiona van Marwijk kunnen u alles vertellen over de mogelijkheden.

Locatie manager en aanspreekpunt van onze locaties in Stompwijk is Desiree de Jong.